31 enero 2011

Parece que en Escocia también hace frío



Esta preciosa cruce de bulldog francés llegó recién atropellada y fue adoptada por una "repetidora" que hace unos años se llevó a Coki, a punto de ser legendario en nuestro refugio. Parece que los dos se han adaptado de maravilla, creo que deben andar por Escocia ¿ Hablarán ya en inglés ?
" Ola, son Kelly. Fun adoptada a fins de setembro cando aínda non estaba recuperada da miña rotura de cadeira. Xa levo uns meses na miña nova casa con Coqui, tamén adoptado anos atrás. Levámonos ben... ata que pelexamos por osos ou xoguetes. Encántanos pasear faga o tempo que faga que para iso estamos preparados cuns bós chuvasqueiros.
Estou moito mellor, corro e mesmo salto, a miña especialidade e chimpar a camas e sofás cando ninguén me ve. Son unha traste. Bicos"